Alla inlägg under november 2009

Av Anna - 30 november 2009 13:47

Tack alla ni tålmodiga blogg läsare som går in och kollar i bloggen varje dag. Och jag har inget skrivit....  


Jag vet inte varför, men jag skriver inte bara för att skriva, utan jag vill tillföra någonting också.


I lördags var vi på årets traditionella globen besök. Vi var 20 personer från ridskolan som gick tillsammans. Och det är alltid lika trevligt att umgås utanför stallet också. Kvällen började redan på eftermiddagen med ett restaurang besök tillsammans.


Sedan var det tid över för shopping. Själv har jag väldigt svårt att handla när det är så mycket folk. Jag står helt enkelt inte ut att trängas. Det finns säkert massor med fynd men jag lyckas inte hitta dem. Ser jag något jag skulle vilja ha är det aldrig något fynd pris, och då blir det inget köp heller.


Under pausen gick vi till den mekaniska tjuren i stället. Jossan var modig nog att prova på, och hon satt kvar i en evighet på den där tjuren, så länge så att alla som stod där applåderade. Hon blir nog en bra unghästinridare når hon blir äldre.


Kvällen blev sen som vanligt, inte hemma förrän klockan var efter midnatt. Det var i alla fall jättetrevligt att träffas och umgås under kvällen.


Ha det så bra.

Kram Anna

Ovido - Quiz & Flashcards