Alla inlägg under juni 2010

Av Anna - 4 juni 2010 22:44

Började dagen med ett besök i Jossans skola. De hade gjort en fin utställning om Stockholm. Dessutom sjöng barnen en hel kavalkad av stockholmssånger. Jättemysigt. Tog en sväng på stan. Tyckte att jag hade massor av tid.


På em skulle jag åka till västerås för att trimma Selma. Selma gillar inteatt åka bil, hon blir så bilsjuk. I dag lyckades hon smita precis när vi skulle in i bilen. Sedan var hon bara borta.


Jag hade verkligen ingen aning om var hon tog vägen. Så jag gick helt enkelt hem och väntade. Och visst hon kom tillbaka efter ett tag, och nu styrde vi kosan mot Västerås.


Där träffade vi Helen som skulle trimma. En jättetrevlig tjej som dessutom hade hästbakgrund, så vi hade massor att prata om, och Selma skötte sig jättebra.


Var hemma igen vid 20.30 Vi grillade korv och grönsaker till middag. Och nu börjar det bli läggdags, för i morgon åker Jossan och jag till Skåne för att fira Steffis student. Ska bli jättemysigt att träffa släkten och andra vänner igen.


Kram till er alla

Anna

Av Anna - 3 juni 2010 08:16

Vilken morgon. Solen och värmen är här och fåglarna kvittrar. Nu ska jag ge mig ut på en morgonjogging. Måste ta nya bilder också och lägga upp i bloggen.

Ha en skön dag!

Kram Anna

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards