Alla inlägg under mars 2010

Av Anna - 3 mars 2010 23:12

I morgon bitti åker jag , Freddan och Jossan till Skåne. Freddan och Jossan stannar i Svedberga hos tjocka släkten. Jag far vidare till Flyinge, där jag ska mysa med Steffi och se på årets bruksprov för halvblodshingstarna.

Ska bli skönt att åka iväg ett par dagar.

Kanske blir lite bloggande där nerifrån om jag får låna Steffis dator.

Hörs snart.

Kramar Anna

Av Anna - 1 mars 2010 23:38

Nu är det sportlov. Värsta snöslaskvädret har det varit idag. Jossan har gått på sportlovskurs i stallet. Freddan och jag tog en joggingtur. Skönt. Det var första gången på ungefär två veckor. Jätteskönt att vara igång igen.

Kvällen har vi tillbringat i Tv soffan och kollat på This is it med Michael Jackson.

Sådan fantastisk artist. Skulle kunna se om filmen hur många gånger som helst. Jag tycker att de som skapat filmen, gjort en jättefin och hedrande film över MJ´s sista veckor i livet, där han skapade en show tillsammans med musiker och dansare. Inga skandaler, utan ett portträtt över en av de största, hans sista dagar på jobbet.

  


Kramar Anna

Ovido - Quiz & Flashcards