Direktlänk till inlägg 3 februari 2010

Hotellfrukost

Av Anna - 3 februari 2010 17:31

Nu har det varit några intensiva dagar. I går hade Freddan skidåkning i Romme med skolan. Det innebar samling på skolgården klockan 6 på morgonen. Jossan och jag har ju en liten tradition denna dag. När vi har lämnat Fredrik åker vi till Scandic vid Stureplan och äter hotellfrukost. I år var det så trevligt, för vi fick sällskap av min brorsa Erik som var uppe i Stockholm. Det var en riktigt mysig början på en dag.

Senare under dagen var det jättefint väder så jag passade på att fota Mimmi och Emmy när de var ute på fältet i snön med 3-åringarna Empress och Corleone.


Tänk att de har blivit så stora nu. Båda hästarna år ju födda hos oss.



Här är en härlig bild på Marie och Beauty, som också var ute i snön.


I dag är det inte så särskilt strålande väder. Snöstorm, men det gör inte mig något så länge jag får vara inne och titta ut på ovädret. Det är så mysigt att sitta inne i värmen med tända ljus och se ut när snön vräker ner.


Kram Anna     

 
 
Steffi

Steffi

3 februari 2010 18:19

Du är så söt mamma!

http://StephanieJahn.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 4 juni 2010 22:44

Började dagen med ett besök i Jossans skola. De hade gjort en fin utställning om Stockholm. Dessutom sjöng barnen en hel kavalkad av stockholmssånger. Jättemysigt. Tog en sväng på stan. Tyckte att jag hade massor av tid.   På em skulle jag åka ti...

Av Anna - 3 juni 2010 08:16

Vilken morgon. Solen och värmen är här och fåglarna kvittrar. Nu ska jag ge mig ut på en morgonjogging. Måste ta nya bilder också och lägga upp i bloggen. Ha en skön dag! Kram Anna ...

Av Anna - 27 maj 2010 14:01

Som ni har märkt så har det varit väldigt tomt i bloggen ett tag. Jag tappade helt enkelt lusten att skriva. Men nu är jag på hugget igen, och tänkte skriva så ofta jag hinner.   Kramar Anna ...

Av Anna - 3 mars 2010 23:12

I morgon bitti åker jag , Freddan och Jossan till Skåne. Freddan och Jossan stannar i Svedberga hos tjocka släkten. Jag far vidare till Flyinge, där jag ska mysa med Steffi och se på årets bruksprov för halvblodshingstarna. Ska bli skönt att åka iv...

Av Anna - 1 mars 2010 23:38


Nu är det sportlov. Värsta snöslaskvädret har det varit idag. Jossan har gått på sportlovskurs i stallet. Freddan och jag tog en joggingtur. Skönt. Det var första gången på ungefär två veckor. Jätteskönt att vara igång igen. Kvällen har vi tillbrin...

Ovido - Quiz & Flashcards