Direktlänk till inlägg 29 september 2009

Nyheter i bloggen

Av Anna - 29 september 2009 15:14

Vad kul att se att det är så många som fortsätter att läsa bloggen. Det glädjer mig verkligen.


I söndags tillbringade jag eftermiddagen i en golfbutik som heter Dormys och ligger i Barkarby.

Fredrik hade äntligen lyckats spara ihop till en ny driver. Det är en speciell klubba som man slår väldigt långa slag med. Fredrik tyckte att det var riktigt trevligt att tillbringa eftermiddagen med mig i butiken.

Tidigare när vi har varit i en golfbutik tillsammans så har jag helst velat vänta utanför. Men som nybliven golfare var jag helt imponerad av utbudet i affären. Som golfnybörjare har jag inga egna golfsaker ännu, förutom en handske.

Jag har alltid undrat varför golfarna bara bär en handske. Men efter två dagars intensivträning på nybörjar kursen så blev det skavsår i handen. Så jag fick snabbt investera i en egen handske.

Nästa pryl blir byxor, jag har lovat Fredrik att jag inte ska spela i jeans så länge till.

Fast jag kom faktiskt hem med en mössa. Jag älskar ju att använda mössa så fort det blir kallt ute, hatar att frysa. Så en fin rosa mössa har jag också investerat i.


Just det det var ju en nyhet i bloggen också. Jag har lyckats skapa en gästbok i bloggen, och det vore jätteroligt med hälsningar där, så att jag får veta vilka mina läsare är.


Nej på med kläder och ut i höststormen nu.


Kramar Anna

 
 
Ingen bild

Ullis

30 september 2009 08:52

Hej Kompis! Hittade ingen gästbok så kag skriver här istället. Hoppas du har det bra, här är det kallt och vi har redan fått srapa rutorna på bilen, usch och fy.Ha de. Kram Ullis

 
Ingen bild

maria gauffin

30 september 2009 09:06

Hej Anna, jag tycker du är duktig som börjar spela golf! Jag tycker att du är jättetuff som gör det, det verkar så svårt! Kram från Maria

 
Ingen bild

Anna

30 september 2009 18:21

Tack Maria! Golf är jättekul fast rida är ännu roligare.

Hej Ullis! Allt är bra. Det är kallt här också. Gästboken ligger i kanten till höger längst ner.

Kramar till er också.

 
Ingen bild

fredrik

30 september 2009 21:41

mamma, ridningen är inte roligare, tänk dig en fullträff med järn 7, hur skönt är inte det

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 4 juni 2010 22:44

Började dagen med ett besök i Jossans skola. De hade gjort en fin utställning om Stockholm. Dessutom sjöng barnen en hel kavalkad av stockholmssånger. Jättemysigt. Tog en sväng på stan. Tyckte att jag hade massor av tid.   På em skulle jag åka ti...

Av Anna - 3 juni 2010 08:16

Vilken morgon. Solen och värmen är här och fåglarna kvittrar. Nu ska jag ge mig ut på en morgonjogging. Måste ta nya bilder också och lägga upp i bloggen. Ha en skön dag! Kram Anna ...

Av Anna - 27 maj 2010 14:01

Som ni har märkt så har det varit väldigt tomt i bloggen ett tag. Jag tappade helt enkelt lusten att skriva. Men nu är jag på hugget igen, och tänkte skriva så ofta jag hinner.   Kramar Anna ...

Av Anna - 3 mars 2010 23:12

I morgon bitti åker jag , Freddan och Jossan till Skåne. Freddan och Jossan stannar i Svedberga hos tjocka släkten. Jag far vidare till Flyinge, där jag ska mysa med Steffi och se på årets bruksprov för halvblodshingstarna. Ska bli skönt att åka iv...

Av Anna - 1 mars 2010 23:38


Nu är det sportlov. Värsta snöslaskvädret har det varit idag. Jossan har gått på sportlovskurs i stallet. Freddan och jag tog en joggingtur. Skönt. Det var första gången på ungefär två veckor. Jätteskönt att vara igång igen. Kvällen har vi tillbrin...

Ovido - Quiz & Flashcards