Direktlänk till inlägg 12 april 2009

Vilken härlig dag vi fick

Av Anna - 12 april 2009 16:28

Halloj. Vilken toppendag vi fick i Södertälje. Jag har massor att berätta, men det får bli lite senare. Just nu håller alla på i stallet och tar hand om hästar, fodring, transporter mm.


Själv var jag tvungen att gå in och sätta mig en stund, då jag gått och stått hela dagen. Det har varit jätteroligt att cocha fram alla våra ekipage. Jag bjuder på två bilder än så länge. Hörs lite senare i kväll. Hoppas jag.


Kram Anna



Jenny och Hope i Södertälje



Storasyster Steffi myser med lillasyster Jossan. Precis som det ska var mellan tävlingsklasserna med en hemmagjord macka i handen.


 
 
jossan

jossan

12 april 2009 18:34

Mamma på den där bilden myser inte jag mer steffi jag har solen i ögonen anars och jag hade litte

http://jossanjoss.blogg.se

 
Jenny

Jenny

13 april 2009 12:04

Det var en jätte rolig dag, tack för all hjälp! Om man går in på www.madick.se finns det bilder på alla ekipage att beställa!
kram Jenny:)

http://www.sanguine.webblogg.se

 
Ingen bild

Anna

13 april 2009 22:08

OK Jossan.

 
Ingen bild

Anna

13 april 2009 22:09

Tack för tipset Jenny.
Kram

 
Ingen bild

Inkan

15 april 2009 09:22

Vilken underbar dag ni verkar ha haft !
Jag är extra stolt över min lilla Edward som skött sig så fint med Emilia som var ute för första gången !

 
Ingen bild

Steffi

15 april 2009 10:06

Jossan, du myser visst med mej! Är du för stolt för att erkänna? vi har det suuuuper mysigt ju haha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 4 juni 2010 22:44

Började dagen med ett besök i Jossans skola. De hade gjort en fin utställning om Stockholm. Dessutom sjöng barnen en hel kavalkad av stockholmssånger. Jättemysigt. Tog en sväng på stan. Tyckte att jag hade massor av tid.   På em skulle jag åka ti...

Av Anna - 3 juni 2010 08:16

Vilken morgon. Solen och värmen är här och fåglarna kvittrar. Nu ska jag ge mig ut på en morgonjogging. Måste ta nya bilder också och lägga upp i bloggen. Ha en skön dag! Kram Anna ...

Av Anna - 27 maj 2010 14:01

Som ni har märkt så har det varit väldigt tomt i bloggen ett tag. Jag tappade helt enkelt lusten att skriva. Men nu är jag på hugget igen, och tänkte skriva så ofta jag hinner.   Kramar Anna ...

Av Anna - 3 mars 2010 23:12

I morgon bitti åker jag , Freddan och Jossan till Skåne. Freddan och Jossan stannar i Svedberga hos tjocka släkten. Jag far vidare till Flyinge, där jag ska mysa med Steffi och se på årets bruksprov för halvblodshingstarna. Ska bli skönt att åka iv...

Av Anna - 1 mars 2010 23:38


Nu är det sportlov. Värsta snöslaskvädret har det varit idag. Jossan har gått på sportlovskurs i stallet. Freddan och jag tog en joggingtur. Skönt. Det var första gången på ungefär två veckor. Jätteskönt att vara igång igen. Kvällen har vi tillbrin...

Ovido - Quiz & Flashcards