Direktlänk till inlägg 5 mars 2009

Mysig eftermiddag och kväll

Av Anna - 5 mars 2009 22:35

Jag har undervisat tre grupper i dag. Det var jättetrevligt. Först hade jag hand om Tessans J3. De har blivit jätteduktiga och börjat inverkansrida riktigt bra. Men vad busiga de blev med mig, de ville göra alla möjliga saker, som grodsitstävling, sitta i damsadel, göra kaptensvändningar m.m

Efteråt hade Philippa och hennes mamma Lotta ordnat med överraskning i cafét. Det blev varsin glass, som passade så bra idag eftersom det var så fint vårväder på eftermiddagen.


Sedan hade jag min hoppkurs, det var så trevlig stämning i kväll, och alla var så duktiga. Jättekul att Olivia var på besök också. Det var lite som gamla tider när hon stod med mig nere i ridhuset. Nu ska vi nog få igång dig också Olivia...


Sedan var det dags för S4, trevligt som vanligt, och vi satt och snackade en bra stund efter lektionen.


Nu bjuder jag på lite bilder när stalltjejerna var hemma hos oss en lördag, och alla lagade mat tillsammans, sedan blev det dans och trumspel. Det var så himla trevligt så vi bestämde att vi snart måste göra om det. Om Ni har glömt bort det tjejer så var det hösten 2007.


Åh jag är så glad och tacksam att ha så mycket trevliga människor omkring mig. Idag kändes det som jag har världens bästa jobb.


Tack för alla kommentarer, speciellt Mickaela har varit flitig. Fortsätt så.

Massor med kramar  Anna


 Beccy och Olivia


Lollo, Debby, Olivia


Steffi, Debby, Olivia, Lollo

 
 
Paloa

Paloa

6 mars 2009 07:44

haha, vilka bilder! :)
kram

http://www.lovisapalo.blogg.se

 
Ingen bild

Anna

6 mars 2009 09:06

Ja visst e ni fina. Kram

 
Ingen bild

olivia

6 mars 2009 11:48

hahahha shit va gamla

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 4 juni 2010 22:44

Började dagen med ett besök i Jossans skola. De hade gjort en fin utställning om Stockholm. Dessutom sjöng barnen en hel kavalkad av stockholmssånger. Jättemysigt. Tog en sväng på stan. Tyckte att jag hade massor av tid.   På em skulle jag åka ti...

Av Anna - 3 juni 2010 08:16

Vilken morgon. Solen och värmen är här och fåglarna kvittrar. Nu ska jag ge mig ut på en morgonjogging. Måste ta nya bilder också och lägga upp i bloggen. Ha en skön dag! Kram Anna ...

Av Anna - 27 maj 2010 14:01

Som ni har märkt så har det varit väldigt tomt i bloggen ett tag. Jag tappade helt enkelt lusten att skriva. Men nu är jag på hugget igen, och tänkte skriva så ofta jag hinner.   Kramar Anna ...

Av Anna - 3 mars 2010 23:12

I morgon bitti åker jag , Freddan och Jossan till Skåne. Freddan och Jossan stannar i Svedberga hos tjocka släkten. Jag far vidare till Flyinge, där jag ska mysa med Steffi och se på årets bruksprov för halvblodshingstarna. Ska bli skönt att åka iv...

Av Anna - 1 mars 2010 23:38


Nu är det sportlov. Värsta snöslaskvädret har det varit idag. Jossan har gått på sportlovskurs i stallet. Freddan och jag tog en joggingtur. Skönt. Det var första gången på ungefär två veckor. Jätteskönt att vara igång igen. Kvällen har vi tillbrin...

Ovido - Quiz & Flashcards