Direktlänk till inlägg 7 mars 2009

Nattblogg

Av Anna - 7 mars 2009 23:38

Halloj allesammans. Det får bli en liten nattblogg i dag har inte hunnit tidigare. I alla fall så hann vi med att kastrera Don Don igår. Det ser fint ut. Han har inte alls svullnat upp som Z gjorde. Förövrigt, så har Z´s svullnad gått ner, så han mår riktigt bra igen.


I dag hade jag tre lektioner på förmiddagen, det gick bra. J4 an hade hoppning och de var jätteduktiga.


På eftermiddagen var jag en sväng till Strömsholm.

Freddan och jag har kollat Wallander, och nu att det är dags för den sköna nattsömnen.


Ser fram emot morgondagen, och speciellt Kickis våfflor som är utlovade i caféet under söndagen. Så kom igen alla, gynna cafeterian och handla våfflor imorgon.


Stor nattkram Anna


 
 
Ingen bild

maria rydell gauffin

8 mars 2009 10:56

Hej Anna, det låter jättegott med våfflor, hoppas alla får en härlig dag i stallet! Själv pluggar jag mest på helgerna numera. På tisdag får jag träffa Penny igen! Maria

 
Ingen bild

Annapanna

8 mars 2009 13:59

Vad kul att de två kastrerade hästarna mår bra:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 4 juni 2010 22:44

Började dagen med ett besök i Jossans skola. De hade gjort en fin utställning om Stockholm. Dessutom sjöng barnen en hel kavalkad av stockholmssånger. Jättemysigt. Tog en sväng på stan. Tyckte att jag hade massor av tid.   På em skulle jag åka ti...

Av Anna - 3 juni 2010 08:16

Vilken morgon. Solen och värmen är här och fåglarna kvittrar. Nu ska jag ge mig ut på en morgonjogging. Måste ta nya bilder också och lägga upp i bloggen. Ha en skön dag! Kram Anna ...

Av Anna - 27 maj 2010 14:01

Som ni har märkt så har det varit väldigt tomt i bloggen ett tag. Jag tappade helt enkelt lusten att skriva. Men nu är jag på hugget igen, och tänkte skriva så ofta jag hinner.   Kramar Anna ...

Av Anna - 3 mars 2010 23:12

I morgon bitti åker jag , Freddan och Jossan till Skåne. Freddan och Jossan stannar i Svedberga hos tjocka släkten. Jag far vidare till Flyinge, där jag ska mysa med Steffi och se på årets bruksprov för halvblodshingstarna. Ska bli skönt att åka iv...

Av Anna - 1 mars 2010 23:38


Nu är det sportlov. Värsta snöslaskvädret har det varit idag. Jossan har gått på sportlovskurs i stallet. Freddan och jag tog en joggingtur. Skönt. Det var första gången på ungefär två veckor. Jätteskönt att vara igång igen. Kvällen har vi tillbrin...

Ovido - Quiz & Flashcards