Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Anna - 5 januari 2010 21:26

Usch vad tråkigt, men min kära volvo är trasig. Överhettad vid Drottningholm. Så himla typiskt.

Och just när det är så himla kallt idag ca -20. Hoppas att det inte är något allvarligt fel. Måste erkänna att livet med bil är skönt. Har åkt buss och gått från Svanhagen idag, och det går ju det också.


Tittade ner lite i ridhuset idag. Hästmänniskor är ju för sköna egentligen. Helt fullt där nere av massa glada ryttare och hästar, och en instruktör förstås som trotsade kylan.


I kväll skulle jag hämta Freddan på Arlanda, men eftersom bilen har tagit semester, så kom vi överens om att han skulle ta en taxi till Brommaplan. Där skulle jag möta upp och sedan skulle vi ta bussen hem. Gissa vad taxichauffören gjorde när jag hade betalat? Han erbjöd sig att skjutsa oss gratis hem. Jag försökte förklara att det är ju en ganska bra bit hem till oss från Brommaplan. Men han stod på sig och skjutsade ut oss till Ekerö. Vilken fantastisk människa.  


I morgon är det hopptävlingar, hoppas att det är lite varmare då.


Ha det så bra i kväll.


Kram Anna

Ovido - Quiz & Flashcards