Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Anna - 10 januari 2010 23:02

I dag var det dags att städa undan julen. Granen såg inte så glad ut längre. Jag är glad att vi har haft en kungsgran för de barrar ju inte lika mycket. Samtidigt som det är lite vemodigt att städa undan julen så är det skönt.

Det som är så märkligt är att bara för några veckor sedan så tyckte jag att rött pynt, tomtar och annat var så jätte fint, och nu ville jag bara ta bort det.


Freddan har monterat upp en grind till ytterdörren, eftersom Selma löper. Hon vill väldigt gärna komma ut i trädgården för att träffa Husky, och han vill väldigt gärna träffa Selma.

Selma är snabb som en liten vessla, och vips så är hon där ute innan man hinner reagera.

Typiskt nog saknades förstås några små "pluppar" till grinden, så det blev aldrig klart. Jag blir så trött. Får bli en färd hela vägen till Barkarby imorgon.


Annars har det varit en lugn dag idag. Och bäst av allt så har jag fått tillbaka bilen.


Kram Anna



Ovido - Quiz & Flashcards