Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Anna - 21 januari 2010 22:52

  


Jag är så konstigt otroligt trött. Jag tror att min hjärna har gått på högvarv ett tag. Jag gör så många roliga och stimulerande saker. Men nu går min hjärna som sagt på högvarv. Jag kan inte koppla av, eller ens somna fastän jag egentligen är så trött. Måste varva ner lite, så nu får det bli några riktigt lugna dagar.

Det är sådan märklig känsla när det inte är kroppen som är trött, och det känns inte som sömnbrist heller. Utan jag måste få hjärnkontoret att lugna ner sig.

Hoppas att ni får en god natt.

Kramar Anna

Av Anna - 21 januari 2010 07:39

God morgon.

Hoppas alla har sovit gott. Somnade lite försent, som vanligt. Upp på morgonen och gräddade våfflor till Jossan, som har utedag med skolan.

Sedan tog jag morgon jogging, jätteskönt, det var inte ens inplanerad jogging morgon men det blev så en då.

Nu blir det att hoppa in i duschen och sedan till skolan.


Men jag hittade en ny funktion, så att bloggen på något sätt kopplar till face-book, jag vet inte om det fungerar, men testar.


Kramis

Anna

Ovido - Quiz & Flashcards