Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Anna - 24 januari 2010 22:24

Tänk Jossan har hjälpt till i stallet hela helgen. Upp på morgonen både lördag och söndag, för att få vara i stallet och hjälpa till och lära sig. Då tänkte jag att när hon kom in söndag kväll vid 19-tiden, att hon skulle vara lite trött. Så jag planerade för lugn söndagkväll och tidigt i säng.  Men damen på bilden nedan hade andra planer.

  

Hon hade inte glömt att jag  lovat att vi skulle träna galopp med Pippi. Så det var bara att bylta på oss och ge oss ut i snön -10 söndagkvällen. Det kallar jag träningsvilja, och visst hade vi som vanligt en jättemysig stund tillsammans.



 Bilderna är från luciashowen 2009.


   Själv är jag väl också  lite smågalen, när termometern visade -18 i morse och jag sprang ut och joggade, men det är faktiskt jätteskönt, och träningsvärken är borta.


Jag kan också berätta att Steffi hade gått till jobbet på lördagsmorgonen, och även varit där i morse.


Natti natt


Kram Anna

Av Anna - 24 januari 2010 09:48

I kväll sänder de ett sammandrag från världscupen på SVT 24

Svante Johansson och Rolf Göran Bengtsson representerar Sverige.

Ridsport på TV

  

Måndag 25 januari kl 11:05 världscupen i hoppning, Leipzig, Tyskland (repris sammandrag)
Söndag 31 januari kl 17:00 världscupen i hoppning, Zürich, Schweiz (sammandrag)




Söndag 24 januari kl 21:00 världscupen i hoppning, Leipzig, Tyskland (sammandrag)

 

Onsdag 27 januari kl 18:25 världscupen i hoppning Leipzig, Tyskland (efterhand)
Onsdag 3 februari kl 21:10 världscupen i hoppning Zürich, Schweiz (efterhand)



Kram Anna

Ovido - Quiz & Flashcards